joi, 31 decembrie 2009

Ianuarie Forever

Hello tuturor! Iata-ne la sfarsitul lui 2009, si acum vedem cum au trecut pe nesimtite 365 de zile de bucurii, de tristeti, de surprize sau de dezamgiri. Am promis ca imi voi posta bucuriile si regretele anului 2009, asa ca ma voi tine de cuvant.
Sper ca nu va suparati ca voi incepe cu regretele, nu? ok, sa incepem.

Regrete:
-nu am indraznit mai mult chiar daca stiam ca pot
-nu am avut curajul sa spun "te iubesc" la momentu potrivit
-nu am primit pe cat am oferit
-prietenii care m-au folosit si m-au calcat in picioare
-faptul ca am vistat accidente ce mai apoi s-au intamplat
-am terminat gimnaziul
-am inceput liceul
-am gresit, mi-am cerut scuze si nu am fost iertata
-faptul ca despartirea de o persoana draga a fost o consecinta a frustrarilor adunate in timp
-perioada plina de regrete: 15 septembrie-11 decembrie

Bucurii:
-am avut puterea de a uita o veche iubire
-scopul mi-a scuzat mijloacele
-am descoperit oameni minunati
-am avut curajul de a lua singura decizii
-am iubit cu toata fiinta
-am invatat din greseli
-am oferit tot ce aveam prietenilor
-am gasit o cale de iertare si de a uita greselile celorlalti
-zi preferata din an: 12.12.2009 si 20.02.2009
-saptamana de neuitat: 02-09 iulie 2009

Si totusi la capatul fiecarui an, râcâi in gramada de sperante ca un copil in cosul cu jucarii. Vine din nou ianuarie cu nadejdile lui neincepute si cu sansa de-a promite, mincinos sau nu, dar obligatoriu optimist, ca voi fi mai buna, ca voi fi mai tenace, mai fericita, mai bogata, mai desteapta, mai abila in noul an. Ca nu voi irosi cele 12 luni care-mi sunt date pe tava, neincepute, ci le voi face cel mai norocos rastimp al vietii mele.
La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu