miercuri, 2 decembrie 2009

Eternitatea unei clipe pierdute


Ca intotdeauna, trecutul prinde glas. Din pacate inca mai imi urla in minte vorbe nespuse, ajungand raceala sunetelor mute pana la suflet. Si da! Doare...Dar durerea nu e un capat de drum. Toate vor fi bine intr-un final. Si daca nu sunt, inseamna ca inca nu e finalul.



Ieri chipul tau il adoram ,ca pe un inger preacurat
Si printre vise-ti cautam sarutul crud nevinovat,
Cand sufletul mi-era ucis ,incet,incet de nepasare
Tu te pierdeai iar in abis lasand in urm-a mea chemare.
Tot ieri imbratisam tistea si-apoi plangeam in noaptea grea,
Cand ma-ncalzeam doar cu finetea ,ascunsa in privirea ta
Si tu erai mult prea departe,in lumea mea absurda,falsa
Doar vorbe reci ,dar si desarte ce-n suflet urme-adanci imi lasa...
Dar astazi plec.Si n-am sa-ntorc privirea-napoi,
Caci nu mai vreau tacerea si frigul dintre noi
Azi plec din calea ta cu-n zambet cald si viu
Si-mi vad de viata mea cu sufletul pustiu
Tot azi ma faci uitata ,cand toate-s fara rost,
Dar stim ca niciodata nu va mai fi ce-a fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu