marți, 1 decembrie 2009

Can you feel it?! It's the winter!


Facand abstractie de faptul ca azi este ziua Romaniei, este si prima zi de iarna! Probabil ca de azi poti incepe sa asculti colinde fara sa te considere nimeni tacanit (hei de ce va tot luati de mine ca ascult colinde in iulie?!). Va anunt ca mai sunt 24 de zile pana la Craciun!Dar mai aproape este si teza mea la romana, aa pardon, Mos Nicolae (care probabil anul asta vine cu o prajina daca o dau in bara la teza). Prima data m-am gandit sa postes Wish-list-ul meu pentru Craciun dar ma gandesc ca si voi v-ati minuna de lungimea si densitatea acestuia (no comment! am fost fetita cuminte anul acesta). Mie inca nu imi vine sa cred cat de repede a trecut anul acesta, chiar daca zic asta la fiecare sfarsit de an, 2009 a avut cea mai urata toamna traita de mine, dar in schimb mi-a adus cele mai frumoase amintiri. Despre aceste amintiri am sa va povestesc pe 31 decembrie, despre regretele mele, si despre bucuriile mele, ca asa e frumos de revelion, nu? Doamne, Dumnezeule, abea astept sa vina vacanta de iarna, care e luata cu o saptamana mai devreme (iubesc democratia!), si sa inceapa mama sa faca traditionalele ei prajituri de iarna. Cred ca incep sa intru in febra sarbatorilor! (sau intra ea in mine). V-am spus mai inainte despre Wish-list-ul acela..., ei bine sa stiti ca nu sunt zgarcita pentru ca si eu am o lista de cadouri pentru prietenii mei la fel de mare. (bugetul il castig milogindu-ma de ai mei. Sa stiti ca merge!). La scoala deja am vorbit cu noii colegi sa facem un mic joc al cadourilor si sa luam fiecare ceva, nu conteaza ce, si la scoala sa facem biletele cu numele fiecaruia si sa dam cadoul cui regasim numele pe biletelul extras. Mi s-a parut genial!
A si da! Aproape ca uitasem! Pot sa-i dau in judecata pe operatorii de emisiuni pentru ca nu vor sa difuzeze filme bune sau desene animate dragute cu ocazia lui 1 decembrie? (e singurul mod in care pot si eu sa profit de ziua Romaniei).
Acum, trebuie sa ma duc sa dau atacul la prea plinul meu frigider, pentru ca stomacul meu a inceput sa converseze cu sunetul tastelor. In incheiere mai vreau sa zic ceva! VREAU SA NINGA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu