sâmbătă, 3 aprilie 2010

Daca ai sti...


Daca ai sti  cat de mult imi lipsesti, ai opri timpul in loc? Daca ai sti ca ma simt oarba fara lumina privirii tale, ai pune ochii tai in locul globilor  mei stingheri din orbitele mele intunecate? Daca ai sti ca raman muta fara caldura buzelor tale, oare ai putea sa-mi oferi o sarutare eterna? Sau daca, lipsita vreodata de galsul tau, eu n-as mai auzii, ai putea sa-mi "canti" mereu iubirea? Daca as pierde simtul tactil si dreptul de a revedea locurile dragi, m-ai purta atunci pe brate pentru a-mi implinii dorinta? Daca intr-un moment de ratacire nu as mai visa, mi-ai cladi aripi sa imi poarte gandul catre tine? Daca intr-un minut mi-as pierde controlul memoriei, mi-ai putea reinventa identitatea? Daca ai sti ca am incetat sa mai sper, ai construi din nou un castel de iluzii in inima mea?

Si daca orice final are un inceput, si daca orice semn de intrebare se perpetueaza in mintea noastra, spune, vei fi capabil vreodata sa faci compromisuri in numele iubirii? Aminteste-ti ca cel mai de pret dar pe care-l avem e dragostea. Astfel niciunul dintre noi nu va uita sa zambeasca, sa viseze... sa-si ia de mana perechea si sa aiba curajul sa se bucure de fiecare clipa petrecuta impreuna. Nu vom mai fi nevoiti sa ne ascundem sentimentele sau sa le marturisim doar la "zile mari"...

Daca nu lasam mesajul dragostei sa se piarda vom incerca sa ne privim sufletele, sa zambim si sa realizam ca iubirea nu e ceva de moment, e ceva ce trebuie sa existe mereu, iar noi trebuie sa facem din fiecare zi o sarbatoare a iubirii, pentru ca intr-adevar, "unde dragoste nu e, nimic nu e!" .


-you made me feel alive for the first time in my life-

Un comentariu: